sreda, 10. maj 2017

Rojstni dan LOTV

Danes praznuje Lili of the Valley 13. rojstni dan. Zdi se mi, da ni nobene punce (čestitkarice) , ki ne bi poznala njihovih ljubkih motivov. Ta teden so tudi sponzor za naš izziv na blogu Fab'n'Funky Challenges. Tema izziva je : "Rojstni dan za otroke ali najstnike ".

OUR BLINKIE


Prav v posebno čast mi je, da sem dobila možnost uporabiti in barvati motiv, ki še ni v redni prodaji. Spodnji motiv Sneak peak of Bridesmaids bo namreč v prodaji šele po 20. maju.



Prelepi motiv na voščilnici sem tokrat izdelala bolj v CAS tehniki.... . Tokrat nisem imela težave, da bi še kaj dodajala....ha ha. Priznam, da sem zelooooo uživala v barvanju in sestavljanju voščilnice.


Pridružite se našemu izzivu in si za navdih oglejte voščilnice ostalih članic našega tima.

11 komentarjev:

  1. joj, kako je ljubek motiv, sem ga občuduvala že na fb.
    krasno si ga vkomponirala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Such an adorable image Neva, I LOVE how you've coloured this! Fabulous colour choice and love how the gingham bows on their dresses match the border. Gorgeous card!
    Chris
    x

    OdgovoriIzbriši
  3. Res zelo ljubek motiv, pravzaprav so vsi od LOTV krasni, ti pa si mu vdihnila življenje s svojim barvanjem.

    OdgovoriIzbriši
  4. Absolutely gorgeous, so sweet! Love your fabulous colouring.
    Wendy x

    OdgovoriIzbriši
  5. Stunning make and your colouring is fabulous.xx ♥[aNNie]

    OdgovoriIzbriši
  6. Neva, čestitam, da si njihova preizkuševalka :) Krasen motiv, ki je sam po sebi dovolj velik in bogat, da ne potrebuje dodatkov. Vrhunsko!

    OdgovoriIzbriši
  7. Cute card, Neva. Love the colors and the sky. I was fortunate enough to win one of the new birthday images or stamps. I can't wait to see the other 10.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo ljubek motiv si (spet) sanjsko lepo pobarvala. Moram povedati, da mi je zelo všeč, ker ga nisi okrasila. Tako pride še bolj do izraza. :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Beautiful card Neva, lovely image and great colours.

    Pat xx

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovita štampiljka in tovje barvanje zopet občudovanja vredno :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...